Halk Hizmet Masası
Hizmetin “gülen yüzü”
Gaziemirlilere daha aktif ve daha kaliteli hizmet verebilmek amacıyla Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde kurulan Halk Hizmet Masası, çözümün adresi oldu. Vatandaşların belediye ile ilgili her türlü istek ve önerilerini kolayca iletebildiği Halk Masası’nda, talepler hızlı bir şekilde tasnif edilerek ilgili birime acilen iletiliyor ve çözümlenene kadar takibi yapılıyor.
Hizmetlerini, “açık” ve “kapalı” iki ayrı bölümde çeşitlendiren Halk Masası’nın kapalı bölümünde Bilgi Edinme Kanunu’na göre yapılan başvurular değerlendirilerek ilgili birimlere yönlendiriliyor, gelen cevaplar da yasal sürede vatandaşa ulaştırılıyor. Burada ayrıca 16 mahalle muhtarı ile de direkt iletişim sağlanıyor. Muhtarların belediye yönetimi ve vatandaşla ilgili her türlü talebi işleme koyuluyor. Özel bir bilgisayar programı ile kayıt altına alınan tüm istek ve şikayetler veri bankasında toplanarak değerlendiriliyor.
Gaziemir Belediyesi girişinde açık hizmet veren Halk Hizmet Masası’nda ise, vatandaşları karşılayan iki görevli, yönlendirme ve rehberlik yapıyor. İşleminin hangi birimle alakalı olduğunu bilmeyen vatandaşlara ilgili görevliye ulaşana kadar eşlik eden personel, yaşlı ve engelli vatandaşların evrak takibini de yürütüyor.
Halk Hizmet Masası:
999 0 251 nolu telefondan dahili 1003,
Online Öneri - İstek - Şikayet Formu İçin Tıklayınız
Online Öneri - İstek - Şikayet Başvuru Takip Formu İçin Tıklayınız